poniedziałek, 10 września 2012

Dlaczego? Po co? Z kim ? Za ile ?

Dlaczego ? Po co? Z kim ? Za ile?
Są to najczęstsze pytania jakie zadają nam nasi fani, ale tarze znajomi i normalni ludzie na ulicy.
Ponieważ niezwykle cenimy sobie kontakt ze społecznością postaramy się odpowiedzieć na wszystkie te trudne pytania.

1.Dlaczego akurat Nowy Jork ?

M: Bo tam mnie jeszcze nie było i zawsze chciałam zobaczyć miasto w którym dzieją się wszystkie moje ulubione seriale ( Tak wiem większość jest kręcone w LA w studio)
K: Bo tam mieszka Ryan

2. Po co ?
M: Chciałam na samym początku oświadczyć, że nie jadę tam na shopping jakby to się wszystkim wydawało. Będę podziwiać piękne wysokie budynki, 5th Ave no i polecę śmigłowcem nad Manhattanem
K: Muszę sprawdzić dlaczego wszyscy kochają Nowy Jork, no i kupić sobie taką koszulkę, a może spotkam Ryana :)

3. Z kim ?
M: Jakoś się tak złożyło, że to razem z K wymyśliłyśmy ten wyjazd i nikt inny nie wyraził chęci towarzyszenia nam, ale we dwie też damy radę no i mam nadzieje że po powrocie nadal będziemy w dobrych relacja ( bo ja nie chce wstawać o 6.00 rano na jogging w Central Parku)
K: No niestety nikt inny nie był na tyle szalony i jedyna opcją do wyboru była M. ale mam nadzieje, że nie wsiąknie gdzieś na 5 alei przed jakimś cudnym sklepem no i nie będzie narzekać na bolące nogi. Kazałam jej już trenować formę, bo zwiedzanie będzie od rana do wieczora :)

4.Za ile ?
M: To skomplikowane :)
K: Tu muszę przyznać jej rację!



A co czeka nas w kolejnych odcinkach :
- Na pewno napiszemy o tym jak wygląda proces aplikowania o wizę do USA
- Szczegóły dot. wyszukiwania biletów i noclegów
oraz wiele innych

Dokładnie za 14 dni o tej porze będziemy chyba już na lotnisku w NEWORK czas zacząć wielkie odliczanie i w końcu kupić jakąś torbę na bagaż podręczny/torbę miejską.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz